keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Sateinen kesäpäivä kuvina

Meillä oli Deen kanssa tänään molemmilla "vapaapäivä". Kävin sen kanssa maasta käsin kävelemässä metsälenkin, mutta muuten se on saanut tarhailla ja möllöttää. Itse käytin tämän päivän hyväkseni ottamalla kerrankin itse kuvia. Tässä siis tämän päivän kuvasatoa :) Huom: myös Veeti -faneille pitkästä aikaa kuvamatskua! ;)

Kaunis poika

Äitin parvekepuutarhasta :)




"häh, sanoitko sanan ruoka?"


"Hei pliis, kuinka monta kuvaa sä aijot ottaa, mä en jaksa..."





"Taas joku sanoi ruokaa..."

"Täs mä nyt tönötän. Millonkohan saan luvan liikkuu..."

"Kukkuu!"

Dee kuikuilee ja odottelee iltapalalle pääsyä. :)

Tämän päivän ehdoton lempikuva Deestä!!!

Olenko vähän söpö myös... :)

 
 

"Täysiiiiii!"



Nyt ois mustikkaa.

"Voi hemmetti mä oon ihan loppu, mut silti mä meen lujaa"



Deen tyttöystävä ;)



 


Huomenna ja ylihuomenna Deen kanssa taas treenaillaan, lauantaina se saa kokonaisen vapaapäivän, kun lähdetään sukulaisen häihin ja sunnuntaina olisi vihdoin vuorossa meidän superpitkä maasto.

10 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia etenkin Veetistä :) Deen ilmekin on ihanan pirteä ja hyvinvoiva, mahtava juttu että se toipui näin nopeasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, Veeti ei ois jaksanut yhtään poseerata, on se rankkaa olla niin suosittu x) Ja nyt kun sanoit, niin pistin merkille itsekin kuinka pirteältä hevonen näyttää jo nyt verrattuna reilu viikon takaiseen!

      Poista

COPYRIGHT

Heidin Nelivedot