torstai 1. lokakuuta 2015

Torsti tarjoaa: äänestä ja voita liput Helsinki Porche Horse Showhun!


Koska Torsti on aika hyvä tyyppi, ja saimme tällaisen mahdollisuuden, niin me päätettiin arpoa Heidin Nelivedot -blogin lukijoiden kesken kahden hengen liput Helsinki International Porche Horse Showhun! Liput arvotaan yhdelle onnekkaalle, ja arvonta suoritetaan ensi sunnuntaina, jossa arvonnassa toimii onnettarena kukas muukaan, kuin koko kilpailun isäntänä toimiva mr. Torsti! (Tästä arvonnasta tulee voittajan julkistamisen yhteydessä tottakai todistusaineistoa, hehheh ;))

Liput, jotka arvomme, ovat HIHS:n sunnuntain aamunäytökseen, jossa käydään Suomen Grand Prix finaalit sekä jännittävä kansainvälinen 140cm finaali! Eli sekä suomalaista, että kansainvälistä esteratsastusta sylin täydeltä sunnuntain aamupäivään - mikäs sen parempi tapa viettää vaikka vapaapäivän aamua, mikäli sellainen tuohon väliin sattuu jollain osumaan! :)

Osallistumisohjeet ovat hyvin helpot ja yksinkertaiset, ja tällä kertaa mukaan pääsemiseen ei vaadita välttämättä google-tunnuksia, vaan kaikki lukijat ovat tervetulleita:

  • Koska tämä on Torstin isännöimä arvonta, kerro tämän postauksen kommenttiosioon alla olevista Toljanderin kuvista yksi lempparikuvasi!
  • Sen lisäksi kerro, mitä kautta seuraat Heidin Nelivedot -blogia: bloggerin, Hippolan, Bloglovinin tai muualta - mistä? Kerro myös, kuinka kauan suurinpirtein olet blogia seurannut!
  • Loppuun ilmoita oma nimesi ja sähkopostiosoitteesi, johon voimme ottaa yhteyttä, mikäli arpaonni suosii juuri sinua
Aikaa osallistumiselle on lauantaihin 03.10.2015 klo:23 asti!

Ja sitten niihin Torstin kuviin, jotka otimme eilen viimeinen päivä syyskuuta, kun kävimme vähän pelloilla Iitan ja pikkutyypin kanssa kävelyllä. Poika oli aika pörheänä ja hienon laukan lisäksi näyttää tällä hetkellä sellaista ravia, että tuli kysyneeksi ääneen, että "koulihevonenko me nyt sit kuitenkin kasvatettiin?"... Sen lisäksi samalla reissulla kokeiltiin Torstille hankitut uudet ihka ensimmäiset loimet, ja 115cm kokoiset horzen sadeloimet olivat juuri passelin kokoisia - kiitos kaikille loimia tarjonneille! Mutta nyt niihin kuviin - näistä näkee vielä paremmin, kuinka iso jätkä se on jo 4 kuukauden iässä!

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

11. 

12. 

13. 

14. 

15.

Kiitos jo etukäteen kaikille osallistuneille ja paljon onnea arvontaan!
Teksti ja kilpailu on yhteistyössä Helsinki International Porche Horse Show:n kanssa

114 kommenttia:

  1. Kuva 8 on lemppari koska siinä T ponnistaa niin hyvin jo takaa, että esteet pitäisi tulevaisuudessakin sujua :) ihana veijari!

    -bloggerin kautta

    -Ida K, ida.kuisma@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Ehdottomasti 11. Kuva Torsti nii symppiksenä siinä :) Olen aktiivisesti seuraillut bloggerin kautta varmaan viimeiset pari vuotta Deen ja sinun menoa ja nyt tietenkin myös ihanan Torstin.
    Vielä paljon tsemppiä sulle ja Deelle jatkoon kuhan pääsette taas tositoimiin :)

    Linda
    linda.eveliina@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Kuva 4.ihanan tunnelmallinen kuva. (:
    Vasta puoli vuotta olen ollut kiinnostuneempi blogeista ja kesällä aloin seuraamaan teidän menoanne bloggerin ja hippolan kautta. (:

    Petra
    peta.98@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Lemppari kuva on ehdottomasti 9! Hyvä tilannekuva ja mamman ilme on myös hauska 😊

    Blogia olen seurannut n. 2-vuotta ja seuraan bloggerin kautta.

    Anniina
    anniina.capo@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Tuo riimu on sanoinkuvailemattoman söpö ❤️

    VastaaPoista
  6. Lemppari kuva on 12, hyvät värit ja kaunis kuin postikortti. Löysin blogin vasta parisen viikkoa sitten ja liityin lukijaksi, bloggerin kautta seuraan :)

    Sposti: petra.kataja-aho@outlook.com

    VastaaPoista
  7. Hmm 10, tausta vähän sekava mutta Torstiahan tässä arvosteltiin :). Seuraan bloggerin kautta, sitä kauanko olen seurannut en kyllä yhtään muista, oli alkuun ennen lukulistalle lisäämistä sen verran satunnaista... Säpo: jasmin.lempinen@luukku.com

    VastaaPoista
  8. Kuva nro 12 on lemppari, ihanan kevyen näköistä menoa :) oon seurannut blogia vuoden bloggerin kautta.
    Laura
    makitalo.laura@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Lempparikuva on nro 11 :)
    Seuraan bloggerin kautta ja varmaan noin pari vuotta olen seurannut.
    Oona, oonakinnunen@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Nro 9, mikä asento toi on? :'D

    Seuraan bloggerin kautta, niin kauan olen seurannut kun tämän blogin löysin kun laitoit mulle sähköpostia. :) vuosi oli.... 2012 tai 2013?

    Noora, karonkka@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Voi että, ihania kuvia! Minun suosikkeja ovat kuvat numeroilla 4 ja 10-12, mutta jos on ihan pakko vain yksi valita, niin ehkä minä kallistun kuvaan 10 sen tunnelmallisuuden ja värien takia. Lisäksi siinä on koko poppoo mukana, joten voin valita pelkän Torstin sijaan teidät kaikki :)

    Olen Hippolan kautta seurannut blogiasi kauemmin kuin bloggerin kautta, mutta rekisteröityneeksi lukijaksi liityin kesän aikana.

    Susanna
    suvililjanet@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Lempparikuva on 9
    Seuraan bloggerin ja bloglovinin kautta. Olen seurannut reilu vuoden.

    Venla, venla2001@gmail.com

    VastaaPoista
  13. ehdottomasti kuva 12!
    Tosi söpö, värit on hienot ja kuva on tarkka ja muutenkin todella onnistunut. Löysin Heidin blogin pari kk sitten, ja aloin heti seuraamaan sitä bloglovinin kautta.
    Haluaisin kovasti päästä katsomaan hihs :iä kun ei olla pitkään käyty, tais olla vähintään viisi vuotta sitten. Valitettavasti liput kuitenkin ovat suht kalliita..:(
    Sp latikawilma@gmail.com, nimi Sara.

    VastaaPoista
  14. Nro 9, aivan ihana hömelö! <3

    Olen blogia seurannut ehkä kolmisen (?)vuotta bloggerin kautta. Ratsastin silloin nuorta pv:tä niin eksyin samanhenkiseen blogiin ja kävit kerran hieromassakin kyseisen hevosen koulun näyttöä varten :)

    Johanna
    johanna0jamsen@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Lempikuva on 9, Torstilla on hauska asento.

    Seuraan bloggerin kautta ja ehkä parisen vuotta olen lueskellut.

    anna.mennola@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Nro 4 on rajauksen ja värien puolesta lempparini. :) Seuraan rekisteröityneenä lukijana bloggerin kautta, ensimmäisen kerran taisin eksyä blogiisi FVP:n kautta kun Dee oli vielä ihan pikkuinen. Ei mitään hajua kauanko siitä on aikaa. :D

    Jaana, rhosgobels@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Lempparikuva nor 4! Olen seurannut blogiasi bloglovinin kautta noin kaksi vuotta.
    Beatta
    lettipaa_95@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. Numero 12 oli ihanan lennokas kuva! <3
    Blogiasi seuraan bloggerin kautta ja vasta noin vuoden ajan olen ollut lukijasi! :)

    Krista
    Krista_eerika@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Suosikkikuva 9 (ja 12!)
    Bloggeri ja bloglovinin kautta olen blogia seurannut, ehkä noin puolisen vuotta. Blogi kuuluukin suurimpiin suosikkehini (:

    Vilma
    vilma.ignatius@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Lemppari on nro. 12, missä kuvan kokonaisuus on ihan mahtava! Taustalla kivasti kolme eri sävyä ja hieno Torsti kaiken keskellä. Blogia seuraan bloggerin kautta ja olen nyt seurannut mielestäni noin vuoden. Varsaprojekti herätti heti mielenkiinnon!

    Alisa
    alisa.suppola@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Lempparikuvani oli 12, siinä on kaikki kohdallaan! Erityisesti tykkään tuosta upeasta valosta. :) Seuraan blogia bloglovinin kautta ja olen lukenut teidän touhuista ainakin parin vuoden ajan. Siitä saakka blogi onkin pysynyt mun lempparina. :)

    Johanna
    johanna.a.kangas@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Mun lemppari on numero 11, koska se on tunnelmaltaan niin ihana. Jotenkin tuli heti Torstin ilmeestä siinä mieleen, että kovin on jo kasvanut, mutta silti on vielä pikkupoika!

    Seuran blogia Bloggerin kautta, mutta ennen lukijaksi rekisteröitymistä seurailin Hippolan kautta. Oon lukenut tätä vakituisesti nyt kesästä asti. :) On ihana seurata sun ja Deen kehitystä, sun ihanaa asennetta ja toki suloista Torstia!

    Veera
    veera.niutanen@gmail.com

    VastaaPoista
  23. 12. kuva on mun lemppari! Olen seurannut blogia vasta muutaman kuukauden ja seuraan tällä hetkellä bloggerin kautta :)

    Suvi
    ssuvimannistoo@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Kuva nro 9 on suosikkini kun toinen on niin hurjana siinä. :D Seuraan blogia bloggerin kautta ja luulisin että yli kaksi vuotta olen lukenut.

    Elviira
    elviira.s@gmail.com

    VastaaPoista
  25. 12. On mun ehdoton lemppari! Torstilla on niin ihana ilme sekä tausta on ihanan rauhallinen :)
    Blogia seuraan bloggerin sekä bloglovinin kautta. Itse blogia olen seurannut jo yli vuoden.

    Sara Kukkonen
    sarakukkonen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  26. Kuva numero 9 jo pelkästään Torstin "hurjuuden", myös mamman "just joo" ilmeen vuoksi. Seuraan blogiasi suoralla osoitteella, kun joskus tuli tänne "eksyttyä", en muista enää, mitä kautta silloin löysin tänne. Olen seurannut blogiasi jo ainakin parisen vuotta ja jatkan edelleen! :)
    Sormet ristiin, että arpaonni osuisi kerrankin! (ratsu.um@gmail.com)

    VastaaPoista
  27. 6. kuva on lempparini! (vaikka vaikeaa oli valita kun Torsti niin hienona joakisessa kuvassa!) Seuraan blogia bloggerin kautto ja blogia olen lueskellut kesän alusta lähtien.

    Niina
    niina.paldanius@meili.fi

    VastaaPoista
  28. Seuraan blogiasi bloggerin kautta. Huono muisti, mutta oon seurannut ainakin yli vuoden (?) :D
    Mielestäni kuva 5. on paras, koska Torstilla on niin pirteä ja utelias ilme. (Niinkuin kyllä muissakin kuvissa)

    Jasmin
    Espada@luukku.com

    VastaaPoista
  29. Kuva 9 on lemppari, Torsti on niin iloisen ja veikeän näköinen ;)
    Seuraan blogia bloggerin kautta ja menoa olen seuraillut vuodesta 2013 :)

    Laura N.
    laura.niskanen1@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. 4. - siinä on valo kohdillaan, hyvä rajaus, ryhdikäs Torsti ja kiva tausta.

    Bloggerin kautta nimimerkillä emma., olen lukenut tätä jo ainakin päälle 3 vuotta. Aika lentää!
    sateenkaarisitruuna@hotmail.fi

    VastaaPoista
  31. 11. kuva on paras, koska niin söpö ilme :)
    Bloggerin kautta seuraan ja blogia on tullut seurattua reilut kaksi vuotta!
    Aleksandra V.
    Aleksandra.Verducci@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Lemppari on ehdottomasti 12! Tykkään tunnelmasta ja laukan vaiheesta joka on saatu mahtavasti osumaan kohdilleen!
    Seuraan blogia bloggerin kautta, olen seurannut reilun vuoden :)
    Jenny Snellman, jenny.snellman@outlook.com

    VastaaPoista
  33. Lempikuva 8, ponnistus kohti tulevaisuutta :)
    Seuraan blogia bloggerin kautta ja olen ollut lukija ehkä noin 2 vuotta.

    Maria
    Maria.kankkunen.ll13@gmail.com

    VastaaPoista
  34. lemppari kuvista on numero 9

    seuraan blogia pääsääntöisesti bloglovinin kautta ja olen seurannut pari vuotta :)

    Elina R. 3linarr@gmail.com

    VastaaPoista
  35. 9. oli kuvista minulle mieleisin. Herra näyttää jotenkin niin sekopäältä mutta kuitenkin maailman suloisemmalla tavalla minkä vain hevoset osaa :D
    Itse oon seurannu tätä blogia ehkä noin 3 vuotta ja bloglovinin kautta:)

    Tiia Salo
    tiia.salo@live.com

    VastaaPoista
  36. Oma lempparini on kuva 8: varsa vaikuttaa niin estehevoselta nyt jo pelkästään tuon kuvan perusteella. Se näyttää myös niin elämäniloiselta!
    Seuraan blogia sekä Bloggerissa että Bloglovinissa, joskus myös Hippolan kautta mikäli en jaksa avata näitä kahta.

    Senja Hietanen - senja.hietanen@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietysti unohtui jotakin... Oon seurannu blogiasi noin kolme vuotta näinäkkiseltään arvioiden.

      Poista
  37. Ehdottomasti 9, toivottavasti pieni pilke silmäkulmassa säilyy aikuisenakin hevosena :)
    Bloggerin kautta seuraan ja suunnilleen reilun vuoden verran on tullut roikuttua mukana :)
    nannenposti@yahoo.fi

    VastaaPoista
  38. lemppari 9,niin hauska!
    Seuraan blogia bloggerin kautta,olen seurannut noin vuoden :)
    Nelli L. (nelbarara@gmail.com)

    VastaaPoista
  39. Kuvat 8 ja 9 parhaat minusta
    Bloggerin kautta koko ajan,kun blogi on ollut olemassa
    nighthorse01@gmail.com

    VastaaPoista
  40. 9 on lemppari, ihana tilannekuva!
    Olen tallentanut blogin omiin kirjanmerkkeihin, ja säännöllisesti tarkistan uudet postaukset. Olen seurannut reilun vuoden.

    Emma
    alkemmc45@me.com

    VastaaPoista
  41. Apua, pitääkö noista muka pystyä valitsemaan paras! Valtavan kivoja kaikki, mutta 11 taitaa lopulta valikoitua omaksi lemppariksi :)

    Seuraan blogia Bloglovinin ja Hippolan kautta, sekä ajoittain tulee instagramista käytyä kuvia katselemassa. Suurinpiirtein puolitoista vuotta on tämä tainnut lukulistalta löytyä ja suunnilleen saman aikaa kuulunut myös omiin suosikkiblogeihin.

    Elli P
    ellipolho@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. Oma suosikki on nro 12, ihana tunnelma välittyy kuvan kautta. :) Blogiasi olen seurannut reilu 2,5 vuotta bloggerin kautta ja muistutukset uusista postauksista tulee bloglovinista sähköpostiin. :)
    Anna T, pilvilinnojablogi@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Ehdoton lemppari kuva on 12 :)
    Olen seurannut bloggerin kautta blogia ehkä n. vuoden verran.

    Janette Taskinen
    janette.taskinen@gmail.com

    VastaaPoista
  44. Vaikea valinta mutta 5 kuva on kyllä suloisin! Bloggerin kautta olen seuraillut noin puoli vuotta.
    Susanna / susa.horze@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Kuva 13! Toinen näyttää siinä niin villiltä ja vapaalta :D ja sirolta kuin balleriina! Seuraan blogia suoran osoitteen kautta ja olen lueskellut noin pari vuotta.

    Maiju
    Maiju.matikainen@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Vaikea valinta, mutta sanon 4., jotenkin niin tunnelmallinen, että pysähdyin katsomaan.
    Seuraan bloglovinin kautta.

    Laura
    laurajosefiina@gmail.com

    VastaaPoista
  47. Lemppari on 9 kun nii kivan veikee kuva :) seurailen ihan vaa kirjoittamalla blogin osoitteen hakukenttään kun en omista blogger tunnuksia :) reilun vuoden olen seuraillut :) Nea . neasofia.aijala@outlook.com

    VastaaPoista
  48. 9 on lempikuvani, koska se kuvastaa Torstin hauskaa persoonaa. Blogiasi seuraan bloggerin kautta ja olen seurannut noin vuoden. Enni, säpo enni.penni9@gmail.com

    VastaaPoista
  49. Nro 14, kuvista kaikkein tunnelmallisin!
    Bloggerin kautta seuraan.

    Maisa Hyttinen
    korpivaellus@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Mun lemppari oli 4 ihana kuva:) bloglovinin kautta seuraan ja oon surannut vasta vähä aikaa;)
    Sofia
    Sofsara@yahoo.com

    VastaaPoista
  51. Nro 5, jotenkin tunnelmallinen kuva ja tuo riimu sopii hyvin Torstille. Torstilla ihana katse kuvassa.
    Kirjoitan osoitteen hakukenttään ja niin seuraan,talvesta asti olen seuraillut
    Taru K
    kallio.taru@hotmail.com

    VastaaPoista
  52. Nro 8, urheiluhevosen näköä!

    Yhdessä toisessa blogissa on kattavasti suosikkilistattu suurin osa seuraamistani blogeista, joten avaan sen joka päivä ja näen heti mitä kaikkia blogeja on päivitetty.

    Olen lukenut todella pitkään, Dee oli varmaan vähän vajaa satulaanlaittoiässä kun aloin lukea ja luin samalla kaikki vanhemmatkin postaukset. Hienoa tarinaanne on ollutkin seurata! (lap.lehtinen@gmail.com)

    VastaaPoista
  53. 9 kuva, koska siinä hieman hassutellaan ;)
    Olen seurannut blogiasi bloggerin kautta noin vuoden.

    eveliina_12@hotmail.com

    VastaaPoista
  54. 4. Hyvät värit ja näkyy varsan hienous, laatu ja rakenne.

    Parisen vuotta oon lueskellut puhelimeen tallennetuista suosikeista/ Hippolan kautta. :)

    Marianne T / m.tammin@hotmail.com

    VastaaPoista
  55. Kuva 11 ehdottomasti paras! Ihanan pirteä kuva. :)
    Kesän alusta asti oon lukenut ja bloglovinin kautta.
    Iida H.
    iida.hassel@hotmail.com

    VastaaPoista
  56. 13 kuva on tosi kaunis ja onnistunut! :) Seuraan bloggerin kautta ja reilun vuoden verran seurannut. :)

    linduli_8@hotmail.com

    VastaaPoista
  57. Lempparikuvat 11 ja 12, Torsti on niin onnellisen näköinen!
    Seuraan bloggerin kautta ja varmaan 1-2 vuotta lueskellut.

    Sofia L, sofiakatariina@hotmail.com

    VastaaPoista
  58. Olipa hankala valita YKSI suosikki noista kuvista! kuvat 4,8,9 ja 12 olivat eniten mieleen joko hauskojen loikkien tai todella kauniin olemuksen perusteella. Ehkä kallistun kuitenkin 8:n, jotenkin niin symppis ilme Torstilla ikään kuin edessä olisi jokin suuri elämää mullistava yllätys :D

    Olen seurannut blogiasi Hippolan perustamisesta alkaen eli varmaan pian kaksi vuotta? Vai onko enemmän, en ole varma. Tykkään!! :)

    Janina A. / airikainen.janina@gmail.com

    VastaaPoista
  59. 9. Torsin asento ja ilme on niin hauskan näköinen!
    Bloggerin kautta varmaan kohta pari vuotta
    Miljalotta / miljalotta.juselius@gmail.com

    VastaaPoista
  60. 1. Lempikuvani on ehdottomasti 9. Torstilla näyttää olevan hyvät leikit itsekseen.
    2. Luen blogia bloggerin ja hippolan kautta. Olen seurannut blogia noin kaksi vuotta!
    3. Annina Mäkinen, annina.makinen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  61. 1. Nelonen, todella upea varsa!
    2. Luen bloggerin kautta, oon seurannut teidän matkaa jo parisen vuotta :)
    3. Linda R, alkoor92@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Neljäs kuva on tosi nätti! Oon seurannut blogia about vuoden alusta asti bloggerin kautta. :)

    Lotta
    lotta.sihvo@gmail.com

    VastaaPoista
  63. Kuva numero 9, loistava tilannekuva!

    Bloggerin kautta olen seuraillut n. kaksi vuotta. :)

    Nea
    nea.janss@gmail.com

    VastaaPoista
  64. 4 ja 13!
    Luen bloggerin kautta.
    erica.ruusu@gmail.com

    VastaaPoista
  65. Lempparikuva on 12.
    Olen seurannut blogia jo useamman vuoden ajan bloggerin kautta :)

    Milla
    millamlan@gmail.com

    VastaaPoista
  66. Mun suosikkikuva on 13, sillä siinä on vauhti päällä ja Torsti on niin terhakkana. <3 Minä seuraan blogia bloglovinin kautta. Löysin blogin vasta n. 2kk sitten suosituksista ja ihastuin heti, sen jälkeen en ole jättänyt yhtään postausta lukematta. :)

    Aada Rouhiainen
    aada.rouhiainen@gmail.com

    VastaaPoista
  67. Lempikuva on 12, ihanat värit kuvassa!
    Blogia seurailen bloggerin kautta ja seurailtua on tultu jo muutaman vuoden verran.

    Susanna
    susanna-2@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. Hippolan kautta seurailen.
    Lempikuva on nro12, torsti skarppina ja kuvassa ihana valo ja värit.

    Maria P
    mariaveevouti@gmail.com

    VastaaPoista
  69. 8 on aivan paras
    Bloglovin kautta vuoden verran
    Marikatoi92@gmail.com

    VastaaPoista
  70. Kaikki kuvat on ihania mutta eniten sävähdytti numero 12.
    Olen seurannut teitä vasta vähän aikaa hippolan kautta.

    Minna
    minnar12@hotmail.com

    VastaaPoista
  71. Heissan pitkästä aikaa. Lempikuva on nro 11, ihana veikeä Torsti. Bloggerin kautta oon seurannut teitä jotain yli kolme vuotta säännöllisesti (D:n nelivee kaudelta), ja sitä ennenkin oli tultu täällä käytyä. Paljon tsemppiä selän paranteluun ja malttamiseen!

    T. Adara - hunajakukka(a)gmail.com

    VastaaPoista
  72. Mielestäni kuvat 4 ja 15. Kuvassa neljä näkee hieman rakennetta (joka on muuten aikas hyvännäköinen!) Ja kuvassa 15 näyttää niin tyyneltä, mutta samalla hieman vekkulilta, eli ne!
    - seuraillut n. 6kk, löysin Hippolasta ja Facebookksta 😊
    - Nora Rantanen (norarantanen(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  73. Blogi on suosikit-listassa ja sieltä klikkaan suoraan blogiin ja käyn kurkkimassa useamman kerran viikossa.
    Lempparikuva on kuva nro 4. Kuvan valaistus on hieno.

    Johanna, jonski83(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  74. Lempikuva on numero 5. Blogia seurailen bloggerin kautta, ja olen seurannut jo pitkän aikaa, monta vuotta! Niin mielenkiintoista seurailla teidän treenejä, videoista ja laadukkaista kuvista iso plussa :)

    Janika
    janika.jokisalo@gmail.com

    VastaaPoista
  75. nro4, siinä on hyvät värit ja siinä näkyy hyvin torstin rakenne.
    bloggerin kautta. Seurailtua on tullut n.vuoden verran.

    HeidiA, mustangi2009@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. 9 ja 11 ovat ihanimmat! Bloggerin kautta seuraan :)
    Oon lukenu blogia aika pitkää mutta en yhtää muista kuinka pitkään :D blogi oli ainakin paljon tuntemattomampi silloin, Mutta hyvä silloinkin :)
    Isabella.karvinen@gmail.com

    VastaaPoista
  77. Lempparikuvia olisi ollut montakin mutta 15 on kyllä mainio, Torstin vekkuli ja tarkkaavainen ilme ja määrätietoinen meno. Mamaa seuraamassa :3
    Seuraan Bloglovinin kautta ja muistaakseni liittyin lukijakuntaan, kun D oli 3-4 v?! :)

    Ronja R. norrja (at) gmail.com

    VastaaPoista
  78. Bloggerin kautta seuraan ja ei mitään muistikuvaa kuinka kauan seurannut, varmaan parisen vuotta.

    Lempikuva ehdottomasti 12, jotenkin rento meininki siinä :)

    VastaaPoista
  79. Lempikuvana nro 11, Torsti vaan näyttää niin hyvältä! <3
    Seurailen bloggerin kautta, ja oon seurannut teidän menoa vuodesta 2012 :)

    Sonja Peltokangas
    sonja.peltokangas@gmail.com

    VastaaPoista
  80. 7 kuva on suosikki! Olen reilun vuoden ajan seuraillut bloggerin kautta blogiasi.
    Jenna S
    jennn-aa@hotmail.com

    VastaaPoista
  81. Kuva numero 4, siitä saisi vaikka taulun, todella onnistunut kuva ja pojulla viisas ilme <3 Olen pari vuotta seurannut, löysin blogin joskus ihan sattumalta ja luin kaikki vanhat postaukset ajan kuluksi :) puhelimen kirjanmerkeistä löytyy ja päivittäin käyn kurkkimassa onko tullut uutta postausta. Ihana blogi, jossa hyvä asiasisältö ja kauniita kuvia.
    -Heidi
    bluuberry _ @hotmail.com

    VastaaPoista
  82. Paras on 9.
    Seuraan Bloglovinin kautta, mutta olen myös rekisteröitynyt Bloggerin lukija.
    Ja miten kauan mä oon seurannut? En tiedä. Vuodesta 2012 ehkä? Vai kauemmin? En muista. KAUAN. D oli vielä ori.

    Rosita, rosse.db@gmail.com

    VastaaPoista
  83. Lempikuvani on 9. Torstilla on täysi meno päällä ja mamma vaan katselee vieressä, että millonkohan tuo mahtaa rauhottua :)

    Blogiasi seuraan Bloggerin kautta, ja blogin parissa olen ollut ihan alkuajoista lähtien. D oli vielä ihan piskuinen, muistan näyttelyt joihin veit vauva Deetä yms.

    VastaaPoista
  84. Lempikuvani on nro. 9. Torstilla menee lujaa ja on kivaa, mamma vaan katselee vierestä, että millonkohan tuo kekara mahtaa rauhottua.

    Blogiasi seuraan Bloggerin kautta ja mukana on tullut oltua jo alkuhetkistä lähtien. Muistan piskuisen Deen ensimmäiset näyttelyreissut yms.

    Elisa, elisa_melasniemi@hotmail.com (unohdin aikaisemmasta kommentista mailiosoitteen)

    VastaaPoista
  85. Ehottomasti kuva nro 4! Tosi tunnelmallinen
    Blogia seuraan bloglovinin kautta, löysin noin vuosi sitten Hippolan fb-sivuilta ja lisäsin listalle!
    Miili Nykänen
    miili.nykanen@gmail.com

    VastaaPoista
  86. Kuva 9. Torsti on siinä täynnä elämää ja varsana olemisen riemua! Olen seurannut blogiasi vuodesta 2013 ja seuraan sitä nykyään Hippolan kautta.

    Mari Asikainen
    asikainenml@gmail.com

    VastaaPoista
  87. Kuva 11! Todella hyvin onnistunut kuva ja Torsti on hirmuisen suloinen siinä (niin kuin kyllä kaikissa noissa kuvissa) :)

    Blogia seuraan bloggerin kautta ja seurannut olen jonkun 2 vuotta noin suunnilleen.

    Julia, juulia.kinnunen@hotmail.com

    VastaaPoista
  88. Kuva nro 4, aivan upea.
    Seuraan blogia vain Bloggerin kautta.
    Emma Hakkarainen
    emmahakkarainen98@gmail.com

    VastaaPoista
  89. Kuva 1,hännän asento kertoo kaiken😊
    Bloggerin kautta reilu pari vuotta olen mukana ollut ja kun ollaan usein oltu samoissa kisoissa,niin myös livenä on tullut nähtyä kisaratoja.meillä on myös nuoria heppoja😊terkkuja Torstille!
    kaisa.ukkola@sok.fi

    VastaaPoista
  90. Kuva nro 4, siinä näkyy laatuvarsan profiili.
    Luin blogin 1. krt.
    Tiina Pääsky
    tpaasky@hotmail.com

    VastaaPoista
  91. Kuva 9!! Hyvä tilanne kuva, Torsti on niin innokkaan näkönen:)
    Oon seuraillu teitä ehkä reilu puolisen vuotta, bloggerin kautta.
    Jenna Huotari jenna.huotari2@hotmail.com

    VastaaPoista
  92. 4. Kuva oli lemppari :)♡ blogia seuraan bloggerin kautta ja seurannut olen puolisen vuotta :)
    Camilla Rautiainen
    camilla.rautiainen@live.fi

    VastaaPoista
  93. 9 on mun suosikki. Torsti on vain niin symppis. Blogia olen seurannut Hippolan kautta puolitoista vuotta ja lukijaksi bloggerissa liittyin pari kuukautta sitten.

    Iida Liimatainen - iida.liimatainen14@gmail.com

    VastaaPoista
  94. 9, koska se on ihan tavattoman hauska tilannekuva!
    Blogia seurailen bloglovin'n kautta ja muistaakseni olen liittynyt myös bloggerin kautta. Instagramisi on myös viime aikoina päätynyt seurattavaksi. Lukija olen ollut noin 2vuotta :)

    Anni Jauhiainen
    anni.jauhiainen@gmail.com

    VastaaPoista
  95. 4, wau miten komea pikku Torsti :D Ja nopeasti on kasvanut!
    Seurailen blogia bloggerin kautta ja noin pari vuotta on tullut luettua.

    Josefina Sipilä
    jo_sipila@yahoo.fi

    VastaaPoista
  96. 13 on suosikkini, lähinnä sen vuoksi, että mulle tulee siitä hyppyantiloopit mieleen. :) Jotain samaa... :)

    Blogia olen lukenut melkein pelkästään suoraan blogin omasta osoitteesta. En muista, milloin aloitin blogia lukemaan, mutta aikaa siitä on.

    tuire.tapola@helsinki.fi

    VastaaPoista
  97. 9. Kuva ehdoton lemppari! Siinä tulee hyvin esille varsan riemu :)

    Bloggerin kautta olen ollut aktiivisena lukiana jo blogin alkuajoista saakka :)

    Heini Huttunen
    heinihuttunen@gmail.com

    VastaaPoista
  98. Numero 4 on suosikkini. Seuraan blogiasi Hippolan kautta ja olen seurannut Hippolan alusta alkaen.

    Syysterkuin Anu Peippo
    anuerika@gmail.com

    VastaaPoista
  99. 11, koska niin hellyttävä pieni <3 seuraan bloglovinin kautta ja olen seurannut kauan!
    Anna
    anna.im.stenius@gmail.com

    VastaaPoista
  100. Kuva 7 on suosikkini! Seuraan blogia täällä, muistaakseni nyt vuoden verran ehkä? :)

    Tia Pelkonen
    tiamikaela(a)outlook.com

    VastaaPoista
  101. Numerossa 7 on hieno rakenne ja liikekiva. Tästä näkee jo pilkistyksen millainen pojasta tulee isona. On muuten hieno varsa, alkaa kohta varsakuume tämmöisistä kuvista.
    Hippolan kautta ja satunnaisesti. On elämä aika kiireistä. ;)
    Maria.kastruni@gmail.com

    VastaaPoista
  102. Ovat kaikki kyllä aivan ihania kuvia, mutta suosikiksi nousi kuitenkin numero 7! :) Olen seurannut blogiasi ehkä puolisentoista vuotta, bloggerin kautta.

    Petra Flittner
    petra.flittner@gmail.com

    VastaaPoista
  103. Lempparikuva on vitonen, vaikka kaikki onkin ihania! :)
    Olen seurannut jo monta vuotta blogiasi bloggerin kautta ja tykkään paljon blogistasi.

    Janina Mielonen
    rj.mielonen@gmail.com

    VastaaPoista
  104. Kuva numero 11. on ehdoton lemppari, vaikka kaikki olikin sympaattisia! Seuraan blogia Hippolan kautta ja vasta parisen kuukautta on vierähtänyt :)

    Sara Lindberg
    sara.lindberg@helsinki.fi

    VastaaPoista
  105. Lempikuvani on 12 ja olen lukenut blogiasi varmaan 3-4 vuotta? Vaikeaa arvioida, kun aika menee niin nopeasti. Bloggerin kautta tosiaan seurailen.

    Nelli Korelin
    nelli.korelin@gmail.com

    VastaaPoista
  106. Kuva 7. on hieno. Nuoren pojan liikkumisen keveyttä. Kaikki kuvat ovat hienoja. Pari vuotta olen seurannut Bloggerin kautta.

    Tiina Liimatainen
    tiina.liimatainen@nic.fi

    VastaaPoista
  107. Oma suosikki on nro 12. Tunnelmallinen ja kaunis kuva. :) seuraan bloggerin kautta.

    Laura Huusko
    huusko.laura@suomi24.fi

    VastaaPoista
  108. Ups, lähti kommentti liian aikasin.

    Blogiasi olen seurannut noin 1,5vuotta.
    Laura Huusko
    huusko.laura@suomi.24.fi

    VastaaPoista
  109. En muista kauanko mutta jonkin aikaa.Seuraan hippolan kautta . 9 kuva ehdoton lemppari koska siinö tulee aito torsti esiin :D
    -Jenna K
    jenna03.kosonen@gmail.com

    VastaaPoista
  110. Ehdoton suosikkini hurmaavista Torsti-kuvista on nro. 9! Olen seurannut blogiasi noin vuoden verran hippolan kautta ja tykästynyt siihe kovasti!

    iidakoistinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  111. Kuva 1!! Siinä on jotain niin pörheetä :) Vanhalla puhelimella ja blogin osoitteella tänne tieni löydän. :)
    tidu77@gmail.com

    VastaaPoista
  112. Kuva 1, siinä on kaikki. Tuo innostunut pörheä fiilis, mikä varsalla on, saa hyvälle tuulelle :) Vanhalla puhelimella ja blogin osoitteella olen tänne noin vuoden verrsn tieni löytänyt.
    tidu77@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, tämä arvonta suoritettiin jo! Mutta kiitos silti osallistumisesta ja blogini lukemisesta :)

      Poista

COPYRIGHT

Heidin Nelivedot